2011. február 10., csütörtök

2011. február 10. csütörtök

Kinyilvánította, hogy halála helyettesítő halál.

"Ez az én testem, amely tiérettetek adatik: ezt cselekedjétek az én emlékezetemre:"  Hasonlóképpen vette a poharat is, miután megvacsoráztak, és ezt mondta. "E pohár az új szövetség az én vérem által, amely tiérettetek ontatik ki.
Lukács 22:19-20

Saját akaratából hal meg. Nem elvették az életét, hanem odaadta.

Én vagyok a jó pásztor. A jó pásztor életét adja a juhokért.
János 10:11,

 Imádkozott, hogy halála dicsőítse meg Istent.

Egyedül Krisztus volt képes meglátni és megérteni saját halálának jelentőségét. Sok emberrel találkoztam akik gyűlölik a zsidó embereket, mert megölték Jézust, valójában nem is értik, hogy ennek így kellett lennie. Amikor elmondom, hogy ott sem mindenki volt bűnös és ez meg volt prófétálva, ők csak ugyanazt mondják. Szinte látom, hogy a gonosz most is hályogot von egyes emberek szeme elé,  hogy ne értsék az igazságot, és a gyűlölet mint egy fekély terjed csak terjed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése