2011. január 14., péntek

Bölcs szívet adj nekem Uram! Ámen


Bölcsességed csudái,
Szereteted munkái
Mely sokak, mely nagyok!
Azokat elszámlálni,
Méltókép meghálálni
Uram elégtelen vagyok.


Célom Isten maga, nem öröme s békéje,
sem áldása; csak Ő, a lelkem Istene!
Ezzel a mértékkel mérem az életemet,
vagy valami olyannal, ami ennél kisebb?


Cselekedjél így s kelj fel Úristen,
Hatalmaskodjál ellenséginken,
Tudja meg azt itt e földön minden,
Hogy egyedül vagy áldandó Isten.


Csendesítsd le szívünket, Jézusunk, hogy meghalljuk szereteted és életünket megigazító útmutatásod szavát. Ámen


Csodálatosak a te ígéreteid, kegyelmes Atyánk. Meghálálni soha, csak megköszönni tudom, hogy te engem is ilyen áldásra, ilyen kegyelemre méltatsz. Köszönöm a Krisztus ajándékát, hogy méltatlanul is nekem adja érdemét, amit vére utolsó cseppjének hullásáig tartó engedelmességével szerzett. Köszönöm a békességet, mely mindig megvigasztal és erőt ad életem minden nyomorúságában. Köszönöm a hitet, hogy kegyelmed mind itt, mind halálom után az enyém marad. Szentelj, Atyám, engem is gyermekeddé, embertársaim jó testvérévé, Krisztus hu megváltottjává. Ámen
(V.L.)


Csüggedt hívek, ne féljetek,
Erősödjék meg lelketek;
Viduljon föl bús orcátok,
Szabadító jön hozzátok.


De balga is vagyok Istenem, amikor felesleges batyukat cipelek magammal, pedig letehetném. Tele a kezem, a vállam, mert benne és rajta vannak a bűneim. Pedig Te kéred azt, hogy vigyem eléd. Megteszem. Őszinte imában jövök eléd, hogy letegyem azt, amit felesleges cipelnem, mert megbánva bűnbocsánatot kapok Tőled. Áldott légy érte! Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése