2011. február 26., szombat

Hála Uram jóságodért, hála Neked, amiért nem hagysz magamra akkor sem, amikor én hátat fordítok Neked, s nemet mondok a hívásodra... Ámen


Hálánkkal dicsőítünk, Urunk Istenünk, legyen áldott a Te szent neved. Ámen.


Hálás szívvel fogadom
Isten ajándékát,
Hisz érdemül nem kapom
Mit a kegyes ég ád;
Nincs nekem
Érdemem,
Amiben van részem
Kegyelméből vészem.


Hálás szívvel köszönöm meg jó Atyám nagy kegyelmedet es szeretetedet, melyet a karácsonyi ünnepléskor és a mai napon is megtapasztaltam. Ó, nyisd meg máskor is szíveinket, hogy gyönyörködhessünk, és jóleső hálaadással köszönjük meg minden helyzetben ezt a kimondhatatlan érzést. Könyörgök a gyülekezetünk minden tagjáért, hogy a karácsonyi fény minden nap ott világítson életükön. Ámen (L.M.)


Hálás vagyok Istenem, hogy felismertetted velem azt, hogy tévútra kerültem. Köszönöm, hogy igéddel figyelmeztetsz, hogy valóban a legnagyobb felforgatók közé kerültem. Köszönöm a békességet, melyet adsz, és köszönöm a kis betegséget, amivel meg tudtál állítani. Te vagy az egyetlen Ura az életemnek és senki és semmi nem kerülhet föléd Úr Jézus. Köszönöm, hogy a leglehetetlenebb körülmények között is kinyilvánítod szeretetedet felém is. Most annyit kérek csupán, hogy ebben a "tétlen" időszakomban Te add Nekem a békességedet Uram, mert tudom, hogy amit a kezedből adtál, azt senki el nem veheti tőlem, csak türelemre van szükségem, míg elcsitul a vihar és elesnek a gonoszok és felforgatók. Imádkozom értük is Uram, hiszen nem tudják, hogy mit cselekednek. Ámen


Hálát adok Atyám, hogy felölthettem Krisztust,
-Aki bennem él,
-Aki minden vétket elfedez,
-Aki az én pajzsom,
-a Tőle kapott fehér ruha pedig engem felékesít.
Hálát adok, hogy áldást kaptam, és áldás lehetek mások számára.
Ámen
(Szalma Józsefné)


Hálát adok Istenem hogy szolgálatodba fogadtál és tehetek valamit én is terveid véghezvitelében.Köszönjük, hogy békében tehetjük ezt, és imádkozunk azokért a testvéreinkért akik megpróbáltatásban végzik ezt a munkát. Segítsd meg őket Uram, ámen!


Hálát adok neked, hogy meghallgattál és megszabadítottál. (Zsolt 118,21)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése