2011. január 6., csütörtök

2011. január 6. szerda

Természeti tulajdonságok.

F) Mindentudóság.

A Fiú mindentudó isteni mivoltának köszönhetően, semmi sincs elrejtve előle.

A kit tett mindennek örökösévé, a ki által a világot is teremtette.
Zsidók 1:2,

G) Mindenütt jelenvaló.
Jézus mindenütt, minden időben jelen van, Így a népével bárhol, bármikor együtt tud lenni ahogy ígérte,

Mert ahol ketten vagy hárman egybegyűlnek az én nevemben, ott vagyok közöttük.
Máté 18,20

H) Megváltozhatatlanság.
A Fiú nem változik, az ő jellemére és tulajdonságaira nézve tegnap és ma mindörökké ugyanaz.

De te  ugyanaz vagy, és a te esztendeid el nem fogynak.
Zsoltárok 102:28,

I) Tévedhetetlenség.
A Fiú tévedhetetlen. Minden ember esendő, de az Istenség az tökéletes és tévedhetetlen.  Jézus az igazság.

Jézus pedig kiálta és monda: A ki hisz én bennem, nem én bennem hisz, hanem abban, a ki elküldött engem.És a ki engem lát, azt látja, a ki küldött engem.
János 12:44-45,

J) Szuverenitás.
Minden térdnek meg kell hajolnia a Fiú Isten előtt és megvallani azt, hogy Ő az Úr.

Mert egy gyermek születik nékünk,fiú adatik nékünk, és az uralom az ő vállán lészen, és hívják nevét: csodálatosnak, tanácsosnak, erős Istennek, örökkévalóság atyjának, békesség fejedelmének!
Ézsaiás 9:6,

Jézusnak adatott minden hatalom földön, égben és föld alatt, dicsőség és tisztelet, neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése