2011. február 17., csütörtök

Uram, add hogy az igaz szivvel szeresselek mindörökké! Ámen


Uram, adjál nekem irgalmas szivet, hogy a Te szereteted uralkodjék és vezessen engem. Ámen!


Uram bocsáss meg nekem, hogy miközben másokat ítélgetek, nem veszem észre a magam hibáit és bűneit. Kegyelmezz nekem, és a Te kegyelmed mértékével mérj, mert másképp elveszek. Ámen


Uram, ha arra gondolok, hogy nekem életem minden percében a Te dicsőségedet kellene tükröznöm, akkor csak mély bűnbánattal mondhatom el, hogy sokszor nem a Te dicsőségedet öregbítettem, hanem a magaméra törekedtem, sokszor szégyent hoztam a Te nevedre. Kérlek könyörülj rajtam, és légy kegyelmes hozzám Krisztusban. Ámen.


Uram! Igédet olvasni és hallgatni nagy áldást jelent számomra. Sokszor fel sem fogom, hogy mekkorát. Igéd, szavad által tisztul az életem. Add, hogy ne a melletted eltöltött idő rövidítésével akarjak értékes perceket nyerni, mert akkor valójában tönkreteszem a saját életemet. Valójában mindenre lehet időm a Krisztusban, aki engem megerősít. Ámen


Uram, Istenem azért esedezem hozzád, hogy minden hivő gyermeked hasznos tagja legyen a mi társadalmunknak. Kegyessége mögött pedig legyen becsületes, munkás élete és  tisztessége hadd utaljon Rád. Hallgass meg engem ezért kegyelmesen. Ámen


Uram, Jézus! A világban folynak a dolgok úgy, ahogyan, de a tieid között nem kell, hogy úgy történjenek. Sőt, nekünk fel kellene mutatnunk a Rád tekintő másságot, amely azt jelenti, hogy ha a világban acsarkodnak és gyűlölködnek, mi akkor is szeretjük egymást, ha a világban békétlenség és széthúzás uralkodik, mi akkor is békére és összetartásra törekszünk. Segíts, hogy az az indulat legyen bennünk, amely Téged jellemez. Ámen


Uram Jézus, adj nekem alázatos lelket, hogy mindig hálával áldozzam neked a Te kegyelmedért! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése