2011. január 9., vasárnap

Istenem! Ha nagyon bíznék Benned, akkor a hit lépéseit nem fontolgatnám hosszan, és olykor azzal a szándékkal, hogy keressem, nincs-e valami más út előttem. Szeretnék bízni Benned maximálisan, és hitben járva lépni előre napról napra! Ámen


Istenem! Te nagyon sok lehetőséget adsz az újrakezdésre, amelyet én hálás szívvel megköszönök Neked! Segíts, hogy éljek, és ne visszaéljek a Tőled kapott lehetőségekkel! Ámen


Jó Atyám! Add, hogy ne csak úgy éljek bele a világba, hanem céltudatos gyermeked legyek. Kellenek a célok, mert azok nélkül nem tudja az ember, hogy hová tart. Én pedig tudom: az örök élet, az üdvösség a nagy cél, mely már itt a földön az enyém. Dicsőítelek érte! Ámen


Mennyei Édes Atyám! Köszönöm neked, hogy a karácsony csodáját én is megérthettem, és élhetek általa. Hálás a szívem azért, hogy mindenünk megvan, hogy nincsenek napi megélhetési gondjaink, hogy mindennap van meleg étel az asztalunkon. Köszönöm, hogy egész évben gondod volt reánk, és nemcsak a testi, hanem a lelki szükségleteinkre is. köszönöm, hogy tudhatom, érthetem, és hihetem szavadat, miszerint: nem hagylak el, nem maradok el tőled. Ámen


Mindenható Atyám! Mennyire bele tudok ragadni a múltba, pedig nem kellene. Szükség van a visszatekintésre, a tanulságok levonására, de előre kell néznem. Taníts engem ennek bölcsességére! Jézusért! Ámen


Uram Jézus! Hányszor nézem a földet, járok szemlesütve, mert lehúznak gondjaim, vagy a bűneim, pedig Rád tekintve megváltozik minden. Szívemben remény támad, kegyelmet, erőt kapok – Tőled. Így áldj meg ma is, és az új év valamennyi napján! Ámen


Uram! Sokszor nem tulajdonítok nagy jelentőséget annak, hogy hogyan beszélek valakivel, hogy észreveszek-e egy szomorú szívű embert a környezetemben. Rohanok át az életen, az élet pedig elfut mellettem, de nem kellene, hogy így legyen. Szeretnék a Te nevedben szólni és cselekedni, mert ez felelősséget jelent, de egyben áldások sokaságát is! Ámen


Uram! Új év kezdődik életemben, Neked legyen hála érte! Szeretném idén is Rád bízni magam és szeretteimet. Áldd meg kérlek életemet, családomat, gyülekezetemet, munkámat, településemet, nemzetünket! A boldog jövő azon múlik, hogy Téged és akaratodat keressük-e, szeretném, ha napról napra így lenne ez életemben és ebből a körülöttem élők is erőt meríthetnének. Jézus nevében kérlek, hallgass meg! Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése