2011. január 9., vasárnap

2011. január 9. vasárnap

Jézusnak tulajdonított isteni cselekedetek.

Jézus az Isten Fia, isteni munkát végez, a világegyetem teremtője, az angyalok és az ember teremtője. Teljesen egyenrangú az Atyával, mert a teremtésben is részt vett.

De nékem nagyobb bizonyságom van a Jánosénál: mert azok a dolgok, a melyeket rám bízott az Atya, hogy elvégezzem azokat, azok a dolgok, s melyeket én cselekszem, tesznek bizonyságot rólam, hogy az Atya küldött engem.
János 5.36, (Károli)

Kezdetben vala az Ige,és az Ige vala az Istennél, és Isten vala az Ige.
János 1:1,

Az ige maga Jézus. Vagyis ha behelyettesítjük így néz ki.

Vagyis ők egyek, együtt teremtették a világmindenséget, a Szent Szellemmel, a bölcsesség Szellemével együtt.

És Ő előbb volt mindennél, és minden Ő benne áll fenn.
Kolossé 1:17,

Cselekedeteiben is egy az Atyával, mert megbocsátó, gyógyító, kegyelmes, irgalmas, szerető, örök életet adó.

És én örök életet adok nékik: és soha örökké el nem vesznek, és senki ki nem ragadja őket az én kezemből.
János 10:28, (Károli)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése