2011. január 23., vasárnap

Január 23.

Legyen a te hited szerint.
Máté 8,13
Legyen néktek a ti hitetek szerint.
Máté 9,29

Uram! Az első szót a kapernaumi századosnak mondtad, akinek a hitén elcsodálkoztál. A csodás ez volt a hitében: épített a Te mindenható szeretetedre. Célja is világos volt: gyógyuljon meg a szolgája. A második szót két vaknak mondottad. Szemük világát keresték nálad. Tőlük egyenesen meg is kérdezted: "Hiszitek-é, hogy én azt megcselekedhetem?" Válaszuk határozott: "Igen! Uram!" Így történt meg mindkét esetben a hit csodája. Gondolkoztass el most. A magam és ma élő társaim hite milyen bizonytalan, megfoghatatlan valami. Akár azt nézem, amit hitemmel el kellene érnem, akár azt a kérdést forgatom magamban: vajjon Te meg akarod-e és meg tudod-e valósítani, amit a hitem keres?

Uram! Add rendíthetetlenül hinnem: Te akarod a mellettem élők gyógyulását, és ennek érdekében szívesen használod eszközül az én hitemet. Afelől se engedj egy pillanatra sem kételkednem, hogy a tiszta látás ajándékát igen szívesen adod nekem. Ebben az adományodban azonban csak a hitemen keresztül tudsz engem részesíteni. Határozott hitet adj nekem. Csodát szülő hitet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése