2011. január 16., vasárnap

2011. január 10. hétfő

Menjetek el, tegyetek tanítvánnyá minden népet… (Mt 28:18)


Néhány hete többektől kaptam egy linket, melyre kattintva egy autóbalesetet szenvedett fiatalember látható táncoktatás közben. Aki elindította ezt a kattints rá és küldd tovább típusú levelet, azzal a céllal tette, hogy a kórházi ágyról hazatérve örvendezni tudjon a lábadozó annak, hogy mennyien gondolnak rá és nézik meg a róla készült néhány perces videót. Pár napig újra és újra rákattintottam a linkre, mert kíváncsi voltam rá, hogy a nézettségi mutatók hogyan változnak. Napok alatt megsokszorozódtak. A nemes kezdeményezésen túl engem maga a terjedés gyorsasága lepett meg, és arra gondoltam, hogy vajon Isten Igéje miért nem tud ilyen sebességgel terjedni? Ha mi, hívő emberek az internetet felhasználnánk arra (is), hogy az ilyen igemagyarázó, léleképítő listákra minél több ismerősünk rátaláljon és feliratkozzon, akkor sokkal többen juthatnának az internet segítségével lelki táplálékhoz. Nekünk, manapság már sokszor el sem kell menni egymáshoz - miképpen kérte Jézus a tanítványait - ahhoz, hogy az evangéliumot átadjuk másoknak. Elég néhány kattintás, és máris 20-30 (100?) ismerőshöz továbbíthatjuk azt, ami nekünk jelent valamit. De vajon megtesszük ezt? Éljünk a lehetőséggel! Nem azokért, akik e listára magyarázatokat írnak, hanem Krisztusért, akinek követei vagyunk és azokért, akiknek nagy szüksége van az Úr Jézusra, mert nélküle elveszett bűnös életünk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése