2011. január 16., vasárnap

Istenem! Amint a körülményeimre nézek, elcsüggedek, vagy alaptalanul elkezdek önmagamban bízni. Mindkettő téves út. Én csak Rád szeretnék nézni, még pedig a hit tekintetével. Ha így teszek, akkor lelki békém lesz és hűségesen szolgálhatlak Téged. Ámen


Istenem! Ha nagyon bíznék Benned, akkor a hit lépéseit nem fontolgatnám hosszan, és olykor azzal a szándékkal, hogy keressem, nincs-e valami más út előttem. Szeretnék bízni Benned maximálisan, és hitben járva lépni előre napról napra! Ámen


Jézusom! Téged hirdetni, életem nagy feladata. Megtehetem ezt néhány fontos email továbbküldésével is. Add, hogy bármire van lehetőségem, éljek vele! Legyek bátor, vállaljam a visszautasítást is azért, hogy némelyek Hozzád találjanak! Ámen


Mennyei Atyám! Minden a Te ajándékod életemben. Még maga az életem is. Köszönöm, hogy mindenre és mindenkire, mint Tőled jövő ajándékra tekinthetek. Szeretnék engedelmes tanítványként élni napról napra! Ámen


Uram! Én csak Veled dicsekedhetem. Semmi érdemem nincs előttem, mert bűnös és gyarló gyermeked vagyok, de Te kegyelemből lehajoltál hozzám és magadhoz emeltél. Köszönöm munkádat bennem és általam másokban. Dicsőíttessék neved! Ámen


Uram, Jézus! Szelíden örvendező tanítványod szeretnék lenni. Taníts, terelj engem ebbe az irányba és add, hogy életem bármilyen alakulása Hozzád vigyen közel. A Tőled kapott örömet pedig szeretném felmutatni embertársaim számára. Ámen


Uram! Köszönöm, hogy újra tudatosítod bennem: nem véletlenül adtad mellém családom tagjait. Nem véletlenül vagyok házastársa valakinek, és gyermekeim sem véletlenül tartoznak hozzám. Rám (is) bíztad őket! Segíts felelősségemet átéreznem és cselekvő szeretettel munkálkodnom szeretteim boldogságán! Ámen


Uram! Olykor azt látom, hogy amit letettem eléd, újra a vállamat nyomja. Hogy lehet ez? – kérdezem, pedig a válasz csak annyi, hogy visszavettem Tőled. Nem kellene így tennem, mert sokat tud ártani. Ami volt, elmúlt. Segíts előre néznem, és add, hogy engedjem Neked, Te vezess engem az örökkévalóság felé! Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése