2011. január 4., kedd

Aki azt állítja,
Hogy az Istent szereti,
De felebarátját
Gyűlöli és megveti,
Az az Úr Jézusnak
Nem hű tanítványa;
Hogy egymást szeressük,
Krisztus azt kívánja.


Akit Isten igért régen
Az idő teljességében,
Térj be hozzánk s maradj nálunk
Mi ádventi nagy Királyunk!


Akkor leszek boldog,
Hogyha tisztán, híven
Egyedül csak téged
Szeret az én szívem
És magát egészen
Tenéked átadja,
Mindeneknek Atyja!


Alázatosan emeljük fel szívünket Urunk, Tehozzád! Hálásak vagyunk, hogy megtaláltál bennünket. Kihoztál a sötétségből a világosságra, a kárhozatból az örök életre. Mivel kegyelmesen ránk találtál, Szent Lelkeddel újjá szültél bennünket. Sok kedves ember van a szívünkben, akik még nem a Te megváltott gyermekeid... Őérettük könyörgünk Tehozzád, Urunk, hisszük, hogy rájuk is rájuk találsz, és ők is elfogadják a Te drága kegyelmi ajándékodat, és ők is célba érnek, amely az örök élet. Könyörgünk bölcsességért, Tőled jövő látásért, engedelmességért, hogy azokat az embereket, akiket TE helyezel a szívünkre, lássuk meg, vegyük észre őket személyválogatás nélkül, és betölthessük segítségeddel a küldetésünket irántuk.
Mert Isten akarata az, hogy jót cselekedve némítsátok el az értelmetlen emberek tudatlanságát....mint Isten szolgái.... (1Pt 2:15, 16/c)
ÁMEN


Alázd meg a kevélyeket,
Kik fennen hordván fejöket,
Csak a mulandót keresik
És szent igédet megvetik.


Áldalak és magasztallak Uram! Hálás vagyok a kegyelemért, hogy élek és bizonyságot tehetek szabadításodról és gyógyításodról! Hálás vagyok, hogy kihoztál a nyomorúságból, a hajléktalanságból, a testi és lelki nyomorból. Az alkoholizmus megkötözöttségéből, és megszabadítottál nagyon sok bűnömből. Hálás vagyok a szeretet misszionáriusainak, hogy meg ismerhettem a szeretetet, Jézus feltétel nélküli szeretetét. Hálás vagyok Isten igéjéért, a Bibliáért, hogy kezembe adták és hirdették az örömhírt! Van gyógyulás, szabadulás! Hálás vagyok a nehézségekért, a próbákért, mert ezzel is a vadhajtásokat nyesegeted, alakítasz és formálsz. Hálás vagyok, hogy napról napra igéd által növekedhetek, hogy felkészítesz a szolgálatra. Ámen


Áldásodat szórd reánk Istenünk ezen a mai napon is, hogy készek legyünk örömmel utaidon járni! Ámen


Áldásodat vágyom Uram! Kegyelmedet ne vond meg tőlem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése