2011. február 19., szombat

2011. február 18. péntek

AZ ÚJSZÖVETSÉGI KÖNYVEK.

Az evangéliumi könyvek  Jézus születésének, életének és szolgálatának történelmi bizonyítékait tartalmazzák, a levelek pedig ugyanezt értelmezik.
Érdemes megjegyezni, hogy a világ a kereszten látta utoljára Krisztust,  vagyis halálában. Sok művész is csak így ábrázolja, pedig ő feltámadt. Csak a tanítványoknak és a kiválasztott tanúknak jelent meg. Sok ember aki nem ismeri a bibliát kérdezi is, ki látta őt feltámadni?
Jézus feltámadott teste minden hívő feltámadt testének a mintája.

Nekünk pedig a mennyben van polgárjogunk, ahonnan az Úr Jézus Krisztust is várjuk üdvözítőül, aki  az ő dicsőséges testéhez hasonlóvá változtatja a mi gyarló testünket, azzal az erővel, amellyel maga alá vethet mindeneket.
Filippi 3:20-21,

A hitetlenség egy nagyon erős és gonosz szellem, már abban az időben is uralta az embereket hát akkor, hogyne uralná most is.


Miközben beszélgettek, maga Jézus állt meg közöttük, és így köszöntötte őket: "Békesség nektek!" Azok megrettentek, és félelmükben azt hitték, hogy valami szellemet látnak. Ő azonban így szólt hozzájuk: " Miért rémültetek meg, és miért támad kétség a szívetekben? Nézzétek meg a kezemet és a lábamat, hogy valóban én vagyok. Tapintsátok meg, és lássatok. Mert a szellemnek nincs húsa és csontja, de amint látjátok nekem van." És ezeket mondva, megmutatta nekik a kezét és a lábát. Mikor pedig még mindig nem mertek hinni örömükben, és csak csodálkoztak, megkérdezte tőlük: "Van-e itt valami ennivalótok?" Erre adtak neki egy darab sült halat. Elvette és szemük láttára megette.
Lukács 24:36-43,



 Addig míg Jézus az ő Szelleme által el nem távolította a szemükről a hályogot nem , értették meg a jövendölések  értelmét. Ma is így van ez, hogy melyik embernél mikor hull le a hályog az értelmekről és a szemekről, azt csak az Úr tudja. Hogy én is és még sok testvér miért lett két három alkalom alatt hívő, az is egy titok, bár én csak magamról tudok beszélni. Megtérésem előtt már kerestem az Urat, mert mindig olyan filmeket néztem amiben a szellemvilágnak nagy szerepe volt.  Nagyon örvendeztem, ha valamiben Jézusról hallhattam. És az ige ezt mondja " Aki keres talál." Mert az Úr a gondolatainkat is ismeri és az ő érzékeny érzékszervei  meghallják azokat akiknek hiányzik ő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése