2011. február 19., szombat

Uram, köszönöm, hogy számtalanszor megtapasztalhattam, hogy mikor minden pénzem elfogyott valahogy vagy valahonnan midig megérkezett az a pénzösszeg, amire éppen szükségünk volt. Uram kérlek segíts meglátni és helyesen mérlegelni azt, hogy éppen hova kell a segitség. Köszönöm, hogy Rád mindig lehet számítani. Ámen


Uram köszönöm, hogy tapasztalhatom a Te irántam való hűségedet. Segíts, hogy én is hűséges lehessek Hozzád. Ámen

Uram köszönöm, hogy Te a támaszt, a bölcsességet, a jó döntést jelented a mi számunkra. Segíts, hogy ne mellőzzünk, hanem tiszta hittel tudjunk mindig Reád támaszkodni. Ámen


Uram köszönöm, hogy Te az engedelmesség útját jártad, és ezzel példát mutattál nekünk. Segíts, hogy én is tudjak az engedelmesség útján haladni, hadd legyen kész a szíven a Te útmutatásaidra. Ámen


Uram köszönöm, hogy Te mindig önvizsgálatra hívsz, mielőtt cselekednél. Segíts tudjam meglátni a bűneimet. Add a te Szentlelked erejét, hogy legyen elég akaratom , hogy változtatni is tudjak rajta. Ámen


Uram köszönöm, hogy Te mindig támaszt nyújtasz nekem. Segíts, hogy maradéktalanul tudjak bízni Benned. Bocsásd meg eddigi kicsinyhitűségeimet és idegeskedéseimet. Ámen


Uram köszönöm, hogy Te nagyon szeretsz minket. Köszönöm, hogy a Te szeretetedből meríthetünk, táplálkozhatunk. Segíts, hogy e szeretet sugározzon az arcunkon, beszédünkön. Ámen


Uram, köszönöm, hogy van támaszom, köszönöm, hogy elfogadsz, annak ellenére, hogy nyomorult és szegény vagyok. Kérlek ne vess el a bűneim miatt. Tekints minden bajbajutottra, aki Hozzád esedezik. Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése