2011. február 3., csütörtök

2011. február 3. csütörtök

Amit Jézusnak helyre kellett tennie a jóvátételnél, az a mi valónk, amik vagyunk. Mert amit tesz az ember azért teszi, mert már eleve bűnös és nem azért bűnös, mert vétkezik.

Mert tudom, hogy hűtlen voltam, és vétkem mindig előttem van.
egyedül ellened vétkeztem, azt tettem, amit rossznak látsz.
Ezért igazad van, ha szólsz, és jogos az ítéleted.
Lásd, én bűnben születtem, anyám vétekben fogant engem.
Te pedig a szívben levő igazságot kedveled, és a
bölcsesség titkaira tanítasz engem.
Zsoltárok 51:5-8,

Isten szentsége és az ember bűnössége teljes ellentétben állnak egymással.

Nem az Úr keze rövid ahhoz, hogy megsegítsen, nem az ő füle süket ahhoz, hogy meghallgasson, hanem a ti bűneitek választottak el titeket Istenetektől, a ti vétkeitek miatt rejtette el orcáját előletek, és nem hallgatott meg.
Ézsaiás 59:1-2,

Isten haragja büntetést von maga után, de nem ő büntet, hanem leveszi kegyelmét olykor az emberről, és megengedi a gonosznak, hogy uralkodjon rajtunk. Mert bűn gyűlölő de nem minket gyűlöl, csak a bűnt. Sokszor a nyomorgattatás által jövünk rá, hogy jót akar. Mert ő nem úgy fenyít mint a földi apánk. De rávezeti az embert hibáira, csak meg kell hallani a hangját. Hogy hogyan? Aki keresi őt az meg is találja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése