2011. február 23., szerda

Gerjessz igaz buzgóságot
És bűnbánatot bennem,
Hogy érezhessem jóságod
E drága eledelben,
És meghalván ó-emberem,
Újjászüljön a kegyelem
Én egész életemben.


Gondoskodó Istenünk, nyisd meg szemünket, hogy lássuk a mai nap kincseit. Ámen


Gondviselő, édes jó Atyám! Köszönöm, hogy minden nap megtapasztalom közelségedet. Könyörgök, hogy minden nap tudjak a Te szent Fiadra tekinteni. Segíts meghallanom, bizonytalanságomban is, az Ő szerető, hívő szavát. Uram, az Ur Jézus érdeméért kérlek, hogy gyülekezetünk igaz, hívő közösséggé formálódjon. Ámen. (L.M.)


Gondviselő Jó Atyám! Hála és dicséret kimondhatatlan szeretetedért, amelyet az elmúlt hét során is megtapasztalhattam. Köszönöm hitbeli testvéreimet, akiket felhasználtál a csodák megtapasztalására. Segíts, kérlek úgy élnem, hogy a Te méltó eszközöd lehessek. Adj megértő, mások segítségét óhajtó és cselekvő szívet. Fogd kezem, hogy el ne tévelyedjek. Legyen a következő hét is tele a Te csodálatos dolgaid megtapasztalásával. Adj erőt, kitartást a nehézségek közepette, erősödve abban a hitben, hogy "az Úr csodásan működik, de útja rejtve van..." Szent Fiadért kérlek hallgass meg. Ámen. (L.M.)


GONDVISELŐ JÓ ATYÁNK! Add meg nekünk, hogy megérthessük végre az elég titkát, hogy az elég több legyen számunkra a soknál. Higgyük el s valljuk nagy örömmel, hogy a TE kegyelmed mindent magában foglal, amire csak szükségünk lehet. Köszönjük, hogy napról-napra gondoskodol rólunk, hogy van eledelünk és ruházatunk, s hogy JÉZUS KRISZTUS örök hajlékot is készített nekünk Nálad. Kérünk, elégítsd meg népünket, sőt az egész világot testi-lelki javaiddal, hiszen Tiéd az ország, a hatalom és a dicsőség! Ámen.


Gondviselő Uram, Istenem! Te mindent jól előre látsz, én még a horizontig sem... Kérlek segítsd meg szívem gyönge akarását igazságod megismerésében, hogy életem részesüljön megelégítésed csodájából! Ámen


Gyermek Jézus, bocsáss meg! Gyermek Jézus, áldj meg!


Ha elmondhatnám, bizton elhinnétek!
S bárcsak elmondhatnám, mit láttam én!
De hogy mondhatnám el és hogy hinnétek,
Míg Ő oda nem visz, ahol voltam én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése