2011. február 16., szerda

Köszönöm, Istenem, hogy megláthatom a Te hatalmadat. Köszönöm, hogy gyakran saját bőrömön tapasztalhatom. Segíts, hogy ne kételkedjek, amikor Tőled várom a segítséget. Ámen


Köszönöm Uram, hogy elfogadsz engem gyermekednek. Köszönöm, hogy feltárod előttem az öröm forrását. Segíts, hogy a felhők se rejtsék el szemem elől ezt a fénysugárt, ha csak a felhőket látom, akkor is tudjam, hogy a felhők mögött mindig süt a nap. Ámen


Köszönöm Uram, hogy értem szenvedtél. Köszönöm, hogy a te irántam érzett szereteted erősít meg akkor, amikor nekem e szenvedésnek egy atomnyi részét kell elhordoznom. Ámen


Köszönöm Uram, hogy olyan nagyra tartasz engem, hogy embereket bizol rám. Tudom, hogy érdemtelenül,de mégis tagja lehetek a Te anyaszentegyházadnak. Köszönöm, hogy engem is megváltottál és a Tiednek mondasz. Ámen


Krisztusom, áldalak a megvédő Szentlelkedért és annak gazdag gyümölcseiért! Ámen!


Krisztusom, most nem azt mondom, hogy elég volt az életből, hanem arra kérlek, hogy ragadj meg kegyelmeddel és újíts meg engem a Te Szentlelkeddel. Ámen!


Krisztusom, segíts nekem az evangélium hitéért küzdeni, hogy hű maradjak Tebenned. Ámen


Krisztusom, Te nyitottad meg előttem a menny kapuját. Feltámadásod ablakot nyitott a menny csodálatos világára, áldozatod elfedezi vétkeimet, ígéreted biztosít az örök élet felől, és én boldogan fogadom el a Tőled nyert bizonyosságot. Nehéz életet élünk, sok szenvedésen mentünk át, és minden valószínűség szerint bőven lesz még részünk benne. Nem a Te utaidon jár a mi társadalmunk, semmi jogunk jobb jövőre számítani. De ha bízni tudok benned, könnyűvé válnak a terhek, bátran vállalhatom a nehézségeket, a halálra is nyugodtan, öregségemben örömmel gondolhatok, hiszen nem a pusztulás, hanem az élet vár túl annak kapuján. Köszönöm neked, Megváltóm. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése