2011. január 28., péntek

Életem adója vagy Uram... Add, hogy létem ajándék lehessen környezetemnek! Ámen


Életnek Ura, formáld át világi vágyaimat, hogy a te néped és országod iránt buzgólkodjak. Ámen


Elhallgatni és meghallgatni,
mások szelíd szavára adni,
tanácsot az Igéből kapni,
Isten-csendjében megmaradni.
(Füle Lajos)


Eljött hozzánk az üdvösség,
Mely kegyelemből árad.
Jóra nincs bennünk tehetség,
Erőnk hiába fárad.
A hit a Krisztusra tekint,
Ki örök érdeme szerint
Közbenjáró lett értünk.


Elolvasom Isten Igéjét, lassan, néhányszor,
és hallgatom, Isten mit mond nekem.



Előtted, megváltó Urunk,
Imádkozva leborulunk:
Oltalmazd szentegyházad,
Hirdettesd buzgón igédet,
Melyből keblünkbe új élet,
Üdv és szent béke árad.


Emlékezetembe idézem, hogy Isten jelenlétében időzöm.
Elképzelem, hogy Jézus mellettem áll vagy ül,
és elmondom, amin gondolkodom, ami a szívem nyomja,
beszélgetek Vele, mint barátok egymással.


Emlékeztetem magamat, hogy a Te jelenlétedben vagyok, oh Uram.
Menedéket keresek a Te szerető szívedben.
Mikor gyönge vagyok, Erősségem vagy.
Mikor szomorú vagyok, Vigasztalóm vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése