2011. január 28., péntek

"Én Atyám és én Istenem! Eméssze meg a Te tüzed bennem mindazt a hazug látszatot, amivel gyöngébb énem elámított engem! Tégy igazzá, amint Te is igaz vagy! Tölts el azzal a szenvedéllyel, amely hasonlatossá akar lenni a názáreti Emberhez, hogy úgy tudjak szeretni, amint Ő szeretett és abban találjam örömömet, mint Ő is, hogy jó legyek és jót tegyek! Lakozzál Te magad bennem és ajándékozz meg az Ő bátorságával, az Ő gyöngédségével, az Ő egyszerűségével, hogy átváltozzék így az én nyomorúságos árnyékvalóm az Ő igazságának és erejének hasonlatosságára!"
(Samuel McComb)


Én édes Istenem, mindig Te légy velem,
adj éber figyelmet, a jóra kegyelmet,
ó engedd, hogy legyek hűséges gyermeked,
számmal és szívemmel dicsérjem szent neved.
Én édes Jézusom, vezess a jó úton
ne hogy eltévedjek, bűnt szóljak vagy tegyek,
földi életemnek legyen a lámpása
a Te szent Igédnek áldott tanítása. ÁMEN


Én Jézusom, egészen megnyithatom előtted a szívem.
Bármit elmondhatok Neked, ami bánt engem.
Tudom, hogy minden gondom érdekel.
Taníts meg Uram azzal a tudattal élnem, hogy Te aki ma törődsz velem,
Törődni fogsz velem holnap is és életem minden napján.


Én nem tudom, hogy miért engem hívtál, Uram.
De köszönöm!
Köszönöm, hogy a magam korlátai között ismerhetem fel a Te bölcsességedet!
Köszönöm, hogy a Te bölcsességed által ismerhetem fel a magam korlátait!
Kérlek, hogy megejtő emberi szavak, önmagukért való bölcselkedések helyett tölts el engem, töltsd el a Tiéidet lélek, a Te Lelked szerinti bölcsességgel: hatalmad csendes belátásával.
Hogy méltatlanságunkban
– Általad mégis –
Hozzád méltók lehessünk!
Ámen!
/Hajdú Zoltán Levente/


Én Uram, ahogyan most előtted megállok, töltsd el szívemet és egész lényemet
Feléd való vágyakozással.


Én Uram, és Én Istenem! Sokszor belenézek a te Igéd tükrébe, és sajnos azt látom, mennyire nem tudok neki megfelelni. Bocsásd meg Uram, a hibáimat, a mulasztásaimat, és az indulataimat is. Olyan jó lenne, ha minden hibám ellenére is tisztán szolgálhatnálak Téged, ha átsugározhatna rajtam a Te kegyelmed fénye. Azonban köszönöm Neked a csendes perceim azon pillanatait is mikor tőled való öröm tölti be a szívemet. Köszönöm, hogy angyalaiddal is őrzöd a mi életünket, és vigyázol drága férjemre, és kisfiamra. Köszönöm azt a sok jót, amit csak Te tudsz adni nekünk. Ámen


Éreztesd ellenségeiddel,
Kik nem ismernek téged,
Hogy nekik is kegyelmeddel
Ajánlasz üdvösséget.
Térítsd meg őket, hogy velünk,
Kik téged híven tisztelünk,
Csak tebenned bízzanak.


Erősíts meg örök Isten! Csöndben és békességben várjuk, hogy a feltámadás fénye ránk ragyogjon. Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése